مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 14:152020-02-04دانش

پروژه های مشترک ذوب آهن و دانشگاه آزاد پشتوانه حرکت دانش بنیان است


پروژه های مشترکی که بین ذوب آهن اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی انجام شود و پشتوانه ای برای یک حرکت دانش بنیان موثر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، محمد مهدی طهرانچی عضو هیات امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی و هیات همراه ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان و گفت وگو با منصور یزدی زاده مدیرعامل و دیگر مسؤولان این شرکت، از خط تولید و پروژه های توسعه ذوب آهن بازدید کردند.

در این بازدید دفتر همکاری مشترک ذوب آهن اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی طی آیین ویژه ای افتتاح  و از منظومه علمی ذوب آهن اصفهان رونمایی شد.

طهرانچی در حاشیه این بازدید گفت: تولید ریل ملی باعث افتخار است و تلاشگران ذوب آهن اصفهان یک بار دیگر ما می توانیم را به منصه ظهور رساندند و پشتیبان توسعه حمل و نقل ریلی کشور شدند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: امروز شاهد تحولاتی در ذوب آهن هستیم که پایه علمی و فناوری دارد و این امر نشانگر مدیریت علمی در این مجموعه و تجربه گرانبهای بیش از نیم قرنی این شرکت است.

وی با اشاره به افتتاح دفتر همکاری مشترک ذوب آهن اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی، بیان داشت: این حرکت از سال گذشته با امضای یک تفاهم نامه آغاز شد؛ همچنین امروز از منظومه علمی ذوب آهن اصفهان رونمایی شد که مشتمل بر 500 موضوع است که هر کدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های مشترک ذوب آهن و دانشگاه آزاد پشتوانه حرکت دانش بنیان است

پروژه های مشترک ذوب آهن و دانشگاه آزاد پشتوانه حرکت دانش بنیان است