مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 06:052020-02-02اقتصادي

83 طرح اشتغال پایدار روستایی در حوزه کشاورزی در بیجار افتتاح شد


83 پروژه اشتغالزایی در حوزه اشتغال پایدار روستایی این شهرستان با استفاده از اعتبارات دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، پیمان قمری با بیان اینکه این طرح ها همزمان با نخستین روز دهه فجر و به صورت نمادین به بهره براری رسیدند، اظهار داشت: برای اجرای این طرح ها 67 میلیارد و 647 میلیون ریال اعتبار هزینه شده که سهم بخش خصوصی حدود 18 میلیارد و 141 میلیون ریال است.

وی افزود: پروژه های حوزه اشتغال پایدار روستایی شامل، پرورش زنبور عسل، احداث جایگاه پرواربندی 100 راسی، پروار بندی گوسفند و گوساله، پرورش اسب، احداث واحد بسته بندی انواع بذر و واحد گلخانه ای سبزی و صیفی است.

مدیر جهاد کشاورزی بیجار ادامه داد: از محل اعتبارات استانی نیز دو طرح اشتغالزایی شامل طرح حفر و تجهیز چاه های آب کشاورزی در مجتمع گلخانه قبا سرخ و احداث استخرهای ذخیره آب کشاورزی در حسن آباد و یاسوکند با اعتبار یک میلیارد و 650 میلیون ریالی و اشتغالزایی 28 نفر به بهره برداری رسید.

قمری یادآور شد: با توجه به افزایش قابل توجه گندم در سطح شهرستان و توجه به اهمیت مکانیزاسیون در افزایش تولید و کاهش افت گندم، پنج هزار و 200 دستگاه تراکتور با ضریب دو اسب بخار در هکتار، توسط کشاورزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

83 طرح اشتغال پایدار روستایی در حوزه کشاورزی در بیجار افتتاح شد

83 طرح اشتغال پایدار روستایی در حوزه کشاورزی در بیجار افتتاح شد