مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 07:062020-02-01سياسي

25 کاندیدا به تایید صلاحیت شدگان سمنان اضافه شدند


حجت الاسلام حسنعلی عربی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان از 21 نفر ثبت نام کننده برای نمایندگی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 10 نفر تایید و هشت نفر رد صلاحیت شدند ضمن این که یک نفر انصراف داد و برای 2 نفر اعلام نتیجه نشده است.

وی بیان کرد: در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه از 54 نفر ثبت نام کننده برای نمایندگی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 نفر تایید، 15 نفر رد صلاحیت، هفت نفر انصراف و 2 نفر اعلام نتیجه نشده است.

عربی ادامه داد: در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی از 51 نفر ثبت نام کننده برای نمایندگی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 19 نفر تایید و 21 نفر رد صلاحیت شدند و 11 نفر انصراف دادند.

وی افزود: در حوزه انتخابیه دامغان از 32 نفر ثبت نام کننده برای نمایندگی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 20 نفر تایید، 9 نفر رد صلاحیت، یک نفر انصراف و 2 نفر اعلام نتیجه نشده است.

وی گفت: این افراد از روز 22 دی تا ساعت 16 پنج شنبه 26 دی 98 با حضور در دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان مراتب اعتراض خود را به صورت کتبی اعلام و این مراتب ثبت و رسید دریافت کردند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان یادآور شد: طبق قانون انتخابات، آخرین مرحله از دریافت شکایات از 12تا 14 بهمن به مدت سه روز آغاز می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 کاندیدا به تایید صلاحیت شدگان سمنان اضافه شدند

25 کاندیدا به تایید صلاحیت شدگان سمنان اضافه شدند