مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 06:102020-02-01اقتصادي

اشتغال زایی بهزیستی تویسرکان برای 57 معلول


رییس اداره بهزیستی تویسرکان با بیان اینکه در راستای توانمندسازی و اشتغال معلولان در سال جاری 3 میلیارد و 210 میلیون تومان تسهیلات پیش بینی شده است گفت: - سعید موسیوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان اظهار کرد: 2 هزار و 529 معلول در شهرستان تویسرکان شناسایی شده که یک هزار و 163 معلول شهری و یک هزار و 366 معلول روستایی در اداره بهزیستی شهرستان دارای پرونده هستند.

وی با اشاره به اینکه از تعداد معلولان دارای پرونده یک هزار و 37 نفر مستمری ماهانه، افزایش یارانه و کمک هزینه معیشت دریافت می کنند افزود: از این تعداد 84 نفر معلولیت بالایی دارند که از مراقبت در منزل بهره می برند.

رییس اداره بهزیستی تویسرکان با اشاره به فعالیت 23 مراقب از معلول آموزش دیده در بهزیستی گفت: این مراقبان یک روز در میان در منازل معلولان حاضر شده و روزانه میانگین به چهار نفر خدمات دهی دارند.

وی پرداخت هزینه تحصیل معلولان پذیرش شده در دانشگاه آزاد را از دیگر اقدامات بهزیستی دانست و بیان کرد: هم اکنون هشت نفر با توجه به نوع معلولیت از کمک مالی این نهاد برای تحصیل در شهرستان استفاده می کنند.

موسیوند با بیان اینکه در راستای توانمندی و اشتغال معلولان در سال جاری 3 میلیارد و 210 میلیون تومان تسهیلات داده شده است افزود: تاکنون 101 نفر در راستای اشتغال زایی به با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی بهزیستی تویسرکان برای 57 معلول

اشتغال زایی بهزیستی تویسرکان برای 57 معلول