مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 07:502020-01-29بين الملل

نگاهی به بندها و جزییات طرح ضد فلسطینی معامله قرن


رییس جمهور آمریکا پس از کش و قوس فراوان در نهایت شامگاه سه شنبه طی مراسمی با حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی به طور رسمی از طرح آمریکایی-صهیونیستی و ضد فلسطینی موسوم به معامله قرن رونمایی کرد که در آن قدس به عنوان پایتخت یکپارچه اسراییل به رسمیت .

- نگاهی به بندها و جزییات طرح ضد فلسطینی "معامله قرن" رییس جمهور آمریکا پس از کش و قوس فراوان در نهایت شامگاه سه شنبه طی مراسمی با حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی به طور رسمی از طرح آمریکایی-صهیونیستی و ضد فلسطینی موسوم به "معامله قرن" رونمایی کرد که در آن قدس به عنوان "پایتخت یکپارچه اسراییل" به رسمیت شناخته شده و در مقابل شروط سختی برای تشکیل کشور فلسطین در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی با انتشار گزارشی به جزییات طرح صلح آمریکا برای فلسطین و رژیم صهیونیستی موسوم به معامله قرن پرداخت.

طبق این گزارش، در طرح ضد فلسطینی 80 صفحه ای دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا تأکید شده است که أبو دیس در شرق قدس اشغالی پایتخت کشور فلسطین خواهد بود و رژیم صهیونیستی نیز پس از تصویب کابینه این رژیم، تمامی شهرک های کرانه باختری را به اراضی اشغالی الحاق خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به بندها و جزییات طرح ضد فلسطینی معامله قرن

نگاهی به بندها و جزییات طرح ضد فلسطینی معامله قرن