مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:402020-01-28سياسي

مدار بهشت و جهنم در وجود مبارک بی بی دوعالم است


عضو مجلس خبرگان رهبری یکی از معیارهای مهم رضایت حضرت زهرا(س) از ما را کنترل مدار حب و بغض نسبت به دوستان و دشمنان حضرت دانست.

- ایسنا/قم عضو مجلس خبرگان رهبری یکی از معیارهای مهم رضایت حضرت زهرا(س) از ما را کنترل مدار حب و بغض نسبت به دوستان و دشمنان حضرت دانست.

حجت الاسلام والسملمین سید محمد مهدی میرباقری شامگاه دوشنبه در مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به مقام رضوان در بارگاه الهی گفت: مقام رضوان یعنی خداوند از بنده راضی می شود، انسان باید در همه حال خداوند را حمد و ستایش کند.

وی افزود: مقامی بالاتر از مقام رضوان وجود ندارد، انسان باید به گونه ای زندگی کند که خداوند وی را بپسندد، در روایات اهل بیت(ع) آمده است که برای مرضی خدا شدن باید در مسیر اهل بیت(ع) گام برداریم و آنها را دوست داشته باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه حضرت زهرا(س) نزد خداوند متعال، بیان کرد: خداوند حضرت زهرا(س) را دوست دارد و کسی که بی بی دوعالم را دوست داشته باشد و در مسیر این بانوی کرامت باشد خداوند وی را نیز دوست دارد.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: حضرت صدیقه طاهره(س) راه سعادت را باز کردند، باید در مسیری که حضرا زهرا(س) در عالم باز کردند حرکت کنیم و این مسیر رضوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدار بهشت و جهنم در وجود مبارک بی بی دوعالم است

مدار بهشت و جهنم در وجود مبارک بی بی دوعالم است