مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:002020-01-28اقتصادي

تولید سالانه بیش از 94 میلیارد ریال تولیدات دامی عشایر در گیلان


به گفته مدیر اداره امور عشایر گیلان، عشایر استان سالانه 94 میلیارد و پانصد میلیون ریال گوشت قرمز، شیر و لبنیات و انواع کرک، پشم، گلیم و جاجیم تولید می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فرامرز  هادی زاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ارزش ناخالص تولیدات عشایر گیلان دو هزار و 520 میلیارد ریال است، اظهار کرد: عشایر سالانه سه هزار و 400 تن گوشت قرمز به ارزش دو هزار و 200 میلیارد ریال، 6 هزار و 340 تن شیر و لبنیات به ارزش 250 میلیارد ریال و انواع کرک، پشم، گلیم و جاجیم به ارزش هفت میلیارد ریال تولید می کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر 10 هزار میلیون ریال به شرکت های تعاونی عشایری اختصاص یافته، گفت: مبلغ سه هزار میلیون ریال به شرکت تعاونی عشایر رضوانشهر و هفت هزار میلیون ریال به شرکت تعاونی عشایر تالش تخصیص داده شد.

به گفته مدیر اداره امور عشایر گیلان، استان گیلان دارای سه شرکت تعاونی در شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال با سرمایه اولیه سه هزار و 800 میلیون ریال با 200 نفر عضو است که شهرستان تالش و رضوانشهر بیشترین جمعیت عشایری استان گیلان را دارند.

هادی زاده با بیان اینکه برای اجرای پروژه های مرتبط با آب و راه عشایری در سال جاری، مبلغ 34 هزار و 600 میلیون اختصاص داده شد، تصریح کرد: 17 پروژه آب رسانی در بخش لوله گذاری و احداث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه بیش از 94 میلیارد ریال تولیدات دامی عشایر در گیلان

تولید سالانه بیش از 94 میلیارد ریال تولیدات دامی عشایر در گیلان