مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 22:152020-01-27اجتماعي

راه اندازی مرکز توانبخشی اختلالات یادگیری در هفتکل


رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به راه اندازی مرکز آموزشی و توانبخشی اختلالات یادگیری در هفتکل، گفت: این مرکز به دانش آموزان ابتدایی که در برخی از دروس دچار اختلال یادگیری هستند خدمات ارائه می دهد.

- ایسنا/خوزستان رییس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به راه اندازی مرکز آموزشی و توانبخشی اختلالات یادگیری در هفتکل، گفت: این مرکز به دانش آموزان ابتدایی که در برخی از دروس دچار اختلال یادگیری هستند خدمات ارائه می دهد.

علی ممبینی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به راه اندازی مرکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری در هفتکل، اظهار کرد: فضای اختصاص داده شده برای راه اندازی این مرکز از سوی آموزش و پرورش شهرستان اندیکا در اختیار ما قرار گرفت و از اعتبارات داخلی آموزش و پرورش برای راه اندازی این مرکز استفاده شده است.

وی با بیان اینکه این مرکز در راستای توسعه مراکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری به سایر مراکز اضافه شد، افزود: این مراکز به دانش آموزان مقطع ابتدایی با هوش عادی که به نوعی در برخی از دروس دچار اختلال یادگیری هستند، خدمات ارائه می دهد.

وی ادامه داد: دانش آموزانی که در برخی از دروس مشکل یادگیری دارند به این مراکز مراجعه می کنند و به صورت خصوصی آموزش تخصصی می بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز توانبخشی اختلالات یادگیری در هفتکل

راه اندازی مرکز توانبخشی اختلالات یادگیری در هفتکل