مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 20:202020-01-27اقتصادي

ذوب آهن اصفهان توان تولید 400 هزار تن ریل در سال را دارد


معاون برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان گفت: این شرکت افتخار تولید 400 هزار تن ریل در سال دارد که این میزان تولید در سال جزء بزرگترین ظرفیت های کارگاههای ریل در دنیا به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن، مهدی نصر در حاشیه دومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به خبرنگار ما گفت : ذوب آهن اصفهان با تولید سبد متنوع محصول استراتژیک ریل (UIC60،U33، S49 ) مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا ، می تواند نیاز راه آهن جمهوری اسلامی و خطوط متروی شهری کشور را به صورت کامل تامین می نماید.

 معاون برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان افزود : بومی سازی تجهیزات تست های غیر مخرب در حوزه ابزار دقیق، اتوماسیون و تجهیزات مکانیکی ریل نیز در ذوب آهن اصفهان آغاز شده است و تلاشگران این شرکت مانند گذشته ثابت کردند تحریم های ظالمانه دشمن تاثیری در روند کار آنها ایجاد نخواهد کرد.

تولید 400  هزار تن ریل در ذوب آهن اصفهان افتخاری است که در دوران تحریم به ثمر نشست وی بیان کرد : ظرفیت تولید ریل ذوب آهن اصفهان در بخش مترو و راه آهن جمهوری اسلامی بیش از ظرفیت کشور است و این افتخاری است که در دوران تحریم به ثمر نشست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن اصفهان توان تولید 400 هزار تن ریل در سال را دارد

ذوب آهن اصفهان توان تولید 400 هزار تن ریل در سال را دارد