مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 04:152020-01-27سياسي

هنرمند واقعی متخلص به ویژگی مهم اخلاق مداری است


مجسمه ساز و نقاش برجسته کردستانی هنرمند واقعی را دارای اخلاق مدار عنوان کرد و افزود: وقتی که اخلاق وجود داشته باشد هنرمند در خدمت هنر خود قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی ضیاءالدینی شامگاه یکشنبه در مراسم نکوداشت و گشایش نمایشگاه استاد فاتح عزت پور که به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: هنر واقعی باید اخلاق مدار باشد یعنی هنرمند باید اولویت فعالیت خود را بر روی اخلاق مداری قرار دهد.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز نگاه غرب به حوزه هنر متفاوت از نگاه ما است، افزود: عده ای می گویند هنرمند باید تنها در خدمت فعالیت هنری خود قرار گیرد و نیازمند رعایت اخلاق نیست ولی این رویه کاملاً نادرست است.

وی عنوان کرد: وقتی که اخلاق رعایت نشود در واقع آن هنر ارزشی نداشته و مورد توجه مخاطب نیست، چرا که هنرمند باید اخلاق و اخلاق مداری را در اولویت قرار دهد.

این نقاش و مجسمه ساز برجسته کردستانی عنوان کرد: هرمند واقعی هنر خود را در خدمت ترویج اخلاقیات در جامعه قرار می دهد و زمانی که این مهم را رعایت کند آن هنر از سوی افکار عمومی و مخاطب نیز مورد استقبال واقعی قرار می گیرد.

ضیاء الدینی گفت: متاسفانه امروز شرایط اقتصادی و اجتماعی در کشور ما مشکلات زیادی را برای همه اقشار به ویژه هنرمندان به وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمند واقعی متخلص به ویژگی مهم اخلاق مداری است

هنرمند واقعی متخلص به ویژگی مهم اخلاق مداری است