مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 04:402020-01-26اقتصادي

بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی افتتاح می شود


بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی با حمایت معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) امروز آغاز بکار می کند.

- بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی با حمایت معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) امروز آغاز بکار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این بنیاد ذیل طرح تکاپو- در قالب یک نهاد عمومی خصوصی به وظیفه راهبری زیست بوم توسعه فناوری های فرهنگی و پشتیبانی از توسعه صنایع خلاق در قالب پلتفرم های کسب و کاری خواهد پرداخت.

مطابق تعریف سازمان بین المللی آنکتاد صنایع خلاق، چرخه هایی از خلق، تولید و توزیع کالا ها و خدمات اند که خلاقیت و سرمایه ی فکری را به عنوان ماده خام به کار می گیرند.

این صنایع متشکل از مجموعه ای از فعالیت های دانش بنیان، متمرکز بر هنر، اما نه محدود به آن است که پتانسیل درآمدزایی از داد و ستد و حقوق مالکیت معنوی دارند و شامل محصول های مادی و ملموس و غیرمادی و معنوی، یا خدمات هنری با محتوای خلاق، ارزش اقتصادی و هدف های بازاری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی افتتاح می شود

بنیاد ملی توسعه فناوری های فرهنگی افتتاح می شود