مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 12:452020-01-25اقتصادي

گازرسانی به 662 روستای کرمانشاه در حال انجام است


هم اکنون عملیات گازرسانی به 662 روستا در حال انجام است که کار بسیار عظیم و گسترده ای است.

- کرمانشاه_ استاندار کرمانشاه گفت:هم اکنون عملیات گازرسانی به 662 روستا در حال انجام است که کار بسیار عظیم و گسترده ای است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند در مراسم آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شهر ازگله و 64 روستای شهرستان های سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی اظهار داشت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون عملیات گازرسانی به یک هزار و 112 روستای استان کرمانشاه انجام و در سال 99 نیز 500 روستای دیگر از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی افزود: مردم ازگله درخواست گازرسانی به این شهر را از رییس جمهور به عنوان یک مطالبه مطرح کردند که خوشبختانه امروز شاهد هستیم در مسیر انتقال گاز از سرپل ذهاب به ازگله پروژه گازرسانی به 64 روستا نیز در مسیر آغاز شده است.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: امروز در آغاز عملیات گازرسانی به 57 روستای سرپلذهاب و 7 روستای ثلاث باباجانی اعلام می کنیم که میانگین برخورداری خانوارهای شهری و روستایی استان از گاز طبیعی بالاتر از میانگین کشوری است.

مدیر ارشد استان تصریح کرد: برای پروژه گازرسانی شهر ازگله و 64 روستای مسیر بالغ بر 100 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به 662 روستای کرمانشاه در حال انجام است

گازرسانی به 662 روستای کرمانشاه در حال انجام است