مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 14:152020-01-24ورزشي

گربه سیاه مانع حضور بهمنیار در فینال لیگ جهانی پاریس


ملی پوش گیلانی با شکست مقابل رقیب ترک تبار از صعود به فینال لیگ جهانی کاراته پاریس بازمانده و به جدول رپه شارژ راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، دومین مرحله از رقابت های لیگ جهانی کاراته با حضور 703 کاراته کا از 92 کشور به میزبانی فرانسه در سالن پیردوکوبرتن شهر پاریس شروع شده و روز نخست با برگزاری مسابقات کاتای انفرادی بانوان، کاتای تیمی مردان و رقابت های اوزان 60-، 67- و 75- کیلوگرم مردان و اوزان 50- و 55- کیلوگرم بانوان آغاز شد.

سارا بهمنیار در دور اول با قرعه استراحت روبه رو شده و در دور دوم به مصاف استانچیو آندریا از رومانی رفت؛ رقیب اروپایی مقابل نابغه کاراته آسیا دست هایش را به نشان تسلیم بالابرده و با نتیجه پنج بر یک تن به شکست داد.

بهمنیار در دوم سوم به مصاف صوفیا بودربان از کشور فرانسه رفت؛ رقیب فرانسوی دارای نشان طلای رقابت های قهرمانی اروپا 2019 و سومی کاراته وان دوبی 2019 بوده و با پیروزی مقابل ارمینیا از ایتالیا و تانیا از پرتغال گام به مرحله سوم گذاشت.

بهمنیار رقابت را طوفانی آغاز کرده و چهار امتیاز از رقیب پیش افتاد، صوفیا یکی از امتیازات را جبران کرد ولی این بهمنیار بود که سه امتیاز دیگر به اندوخته های خود اضافه کرده و امتیاز ثانیه های پایانی رقیب فرانسوی نیز مانع پیروزی هفت بر دو کاراته کار گیلانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گربه سیاه مانع حضور بهمنیار در فینال لیگ جهانی پاریس

گربه سیاه مانع حضور بهمنیار در فینال لیگ جهانی پاریس