مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 16:202020-01-23ورزشي

معرفی رییس هیئت ورزش های همگانی یزد


رییس و مسئولان جدید هیات ورزش های همگانی شهرستان یزد منصوب و معرفی شدند.

- مرکز یزد، در نشستی با حضور مسئولان ورزش استان، با تقدیر از فعالیت های محسن کرمی نیا، محمد فاضل یوسفی به عنوان رییس جدید هیئت ورزش های همگانی شهرستان یزد معرفی شد.

رضا نارگانی رییس اداره ورزش و جوانان یزد در این نشست با تقدیر از فعالیت های هیئت ورزش های همگانی استان و شهرستان یزد در گذشته افزود: آقای کرمی نیا با توجه به انتخاب شدن به عنوان شهردار شهربابک امکان ادامه همکاری در شهرستان یزد را نداشتند و آقای یوسفی در این زمینه قبول مسئولیت کرده اند که جای بسیار تقدیر و تشکر دارد.

امیرعظیم صحت مند، رییس هیئت ورزش های همگانی استان یزد در سخنانی با اشاره به فعالیت های خوبی که در سال های گذشته در هیئت ورزش های همگانی صورت گرفته است افزود: بسیار خوش بین هستیم که با حضور آقای یوسفی که در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد نیز مسئولیت مهمی دارند، فعالیت های هیئت ورزش های همگانی در شهرستان یزد بسیار درخشان تر و شاخص تر شود.

همچنین عباس ملازینلی، رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد نیز با اشاره به لزوم نهادینه کردن امر ورزش در بین خانواده ها افزود: هدف سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، نهادینه کردن ورزش بین خانواده ها به ویژه بانوان یز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی رییس هیئت ورزش های همگانی یزد

معرفی رییس هیئت ورزش های همگانی یزد