مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 09:102020-01-23سياسي

چهارمحال و بختیاری آماده برگزاری انتخابات قانونمند


رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با تاکید بر محوریت قانون گفت:با متخلفان برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.

- مرکز چهارمحال و بختیاری، جعفر مردانی در ستاد انتخابات استان افزود: حفظ سلامت و امنیت انتخابات از وظایف اصلی مجریان انتخابات است و با در نظر گرفتن این دو اصل امیدواریم زمینه اعتماد عمومی و به تبع آن حضور حداکثری را فراهم نماییم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری آموزش مجریان قانون انتخابات، بهره جویی از بسته های فن آوری اطلاعات و دستگاه های احراز هویت را از عوامل برگزاری هرچه بهتر انتخابات برشمرد و گفت: با برگزاری دوره های آموزشی به ویژه برای عوامل حاضر در شعب رأی در روز انتخابات می‎ توان گام بزرگی در اجرای صحیح ، همه جانبه قانون و به حداقل رساندن تخلفات برداشت.

وی افزود: تفویض اختیارات در شهرستان، توزیع درست و به جا تعرفه ها تماماً باید قانونمند و اعتماد آفرین باشند تا بتوانیم از هرگونه بی نظمی و شبهه جلوگیری کنیم.

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری هم گفت: تمامی هماهنگی های لازم برای برگزاری انتخابات قانونمند انجام شده است.

لیلا محمدیان گفت: فرمانداران همکاری و مشارکت حداکثری بین ادارات را قبل و حین انتخابات در دستور کار قرار دهند تا بتوانیم شاهد کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری آماده برگزاری انتخابات قانونمند

چهارمحال و بختیاری آماده برگزاری انتخابات قانونمند