مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 06:102020-01-22اجتماعي

زنجان در کنکور شانزدهم کشوری شد


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: استان زنجان با رشد و جهش رتبه، با هشت پله صعود در مقام نخست کشور در زمینه ارتقای این شاخص قرار گرفته است.

- داود بهرامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: استان زنجان با رشد و جهش رتبه، با هشت پله صعود در مقام نخست کشور قرار گرفته است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید بر اینکه کنکور مسئله اصلی آموزش و پرورش در سطح مدارس قلمداد نمی شود، عنوان کرد: با این وجود با توجه به اینکه کنکور دغدغه اولیا و دانش آموزان بوده جزو برنامه های مورد توجه در آموزش و پرورش استان زنجان است.

وی با بیان اینکه در 10 سال گذشته رتبه کنکور استان زنجان سیر نزولی داشته است، اضافه کرد: این نگاه و نگرش منفی در بین اصحاب تعلیم و تربیت به دغدغه تبدیل شده بود.

بهرامی با اشاره به رویکرد مسؤولان استان زنجان به موضوع کنکور بیان کرد: با توجه به این رویکرد بخشی از جهت گیری ها و برنامه ریزی های آموزش و پرورش، سمت و سوی ارتقای شاخص کنکور داشت.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اضافه کرد: در راستای ارتقای رتبه کنکور، تقویت بنیه علمی دانش آموزان به ویژه در سطح مناطق محروم در دستور کار شورای آموزش و پرورش استان زنجان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان در کنکور شانزدهم کشوری شد

زنجان در کنکور شانزدهم کشوری شد