مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:302020-01-21اقتصادي

تسهیل صادرات، راه حل مقابل با تحریم ها


به گفته رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو)، در شرایط تحریم ها که صادرات کشور به عنوان مهمترین بخش ارزآور کشور را هدف قرار داده است، - به گفته رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو)، در شرایط تحریم ها که صادرات کشور به عنوان مهمترین بخش ارزآور کشور را هدف قرار داده است، تسهیل در صادرات باید مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خداداد غریب پور در دهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار، تصریح کرد: تحریم ها، بخش صادرات ما که بخش ارزآور کشور است را هدف قرار داده است.

بخش معدن و صنایع معدنی کشور از سال گذشته تاکنون پنج نوبت با تحریم های آمریکا روبرو شده که هدفش متوقف ساختن صادرات کشورمان است.

رییس هیات عامل ایمیدرو با تاکید بر اینکه راهی جز تسهیل صادرات نداریم، اظهار کرد: در شرایط بحرانی تحریم، تسهیل در صادرات باید مورد توجه قرار بگیرد.

در این شرایط تسهیل امور برای فعالان این حوزه، برای رسیدن به اهداف باید مبنای کار قرار بگیرد و همچنین انجمن های تخصصی بیش از پیش به فکر اولویت ها و تصمیمات ملی باشند.

وی ارزش بورسی 20 شرکت فعال در بخش معدن وصنایع معدنی که در لیست تحریم ها معرفی شده اند را، بالغ بر 280 هزار میلیارد تومان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل صادرات، راه حل مقابل با تحریم ها

تسهیل صادرات، راه حل مقابل با تحریم ها