مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 06:502020-01-21سياسي

بیکاری ابر چالش کشور/سربازان مهارت آموخته در اولویت اشتغال هستند


فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح بیکاری را ابرچالش کشور دانست و گفت: یک برنامه پنج ساله تدوین کردیم که تا سال 1401 همه سربازان حداقل باید یک مهارت را کسب کرده باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سید مهدی فرحی صبح سه شنبه در جلسه رونمایی از سامانه اطلاعات مکانی روستاها با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: در حال حاضر سربازی شرایط ویژه ای از لحاظ کمیت و کیفیت پیدا کرده زیرا امروزه بیش از نیمی از سربازان ما تحصیلکرده هستند و تحصیلات عالیه دارند.

وی افزود: در نیروهای مسلح ساز و کار ما به گونه ای است که کاربران نیاز به آموزش های ویژه ای دارند زیرا سربازی که کاربر سلاح های پیشرفته است باید آموزش های مخصوص را فرا گیرد.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در حال حاضر رویکرد جامعه نسبت به سربازی باید تغییر کند و رویکرد آن به سمت جذابیت، نشاط و شادابی سرباز پیش رود که در این راستا رهبر معظم انقلاب بیش از 173 تدبیر برای توجه ویژه به سرباز ارائه کرده اند.

فرحی تصریح کرد: بزرگترین ثروت هر جامعه نیروی انسانی آن است که جوانان بیشترین این جمعیت را تشکیل می دهند و بیش از نیم میلیون نفر از این جمعیت سربازان جوان و آینده دار ما هستند که ما با ابر چالش بیکاری روبرو هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری ابر چالش کشور/سربازان مهارت آموخته در اولویت اشتغال هستند

بیکاری ابر چالش کشور/سربازان مهارت آموخته در اولویت اشتغال هستند