مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 06:052020-01-21سياسي

5 درصد از بهاء بلیط حمل ونقل برون شهری به عنوان عوارض اخذ می شود


نمایندگان مجلس مقرر کردند، اشخاصی که مبادرت به حمل و نقل برون شهری مسافر و فروش بلیط در داخل کشور می کنند، مکلف هستند پنج درصد(5%) بهاء بلیط را به عنوان عوارض شهرداری از مسافران أخذ کنند.

- نمایندگان مجلس مقرر کردند، اشخاصی که مبادرت به حمل و نقل برون شهری مسافر و فروش بلیط در داخل کشور می کنند، مکلف هستند پنج درصد(5%) بهاء بلیط را به عنوان عوارض شهرداری از مسافران أخذ کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، فصل مربوط به عوارض برون شهری مسافر به تصویب رسید.

بر این اساس اشخاصی که مبادرت به حمل و نقل برون شهری مسافر و فروش بلیط در داخل کشور میکنند، مکلفند پنج درصد(5%) بهاء بلیط را با درج در بلیط و یا قرارداد به عنوان عوارض شهرداری از مسافران أخذ کنند.

بر اساس ماده 34، اشخاصی که مبادرت به حمل و نقل برون شهری مسافر و فروش بلیط در داخل کشور با وسائل نقلیه زمینی(به استثناء ریلی) و دریایی می کنند، مکلفند پنج درصد(5%) بهاء بلیط را با درج در بلیط و یا قرارداد (صورت-حساب)، حسب مورد، به عنوان عوارض شهرداری از مسافران أخذ و هر ماه حداکثر تا پانزدهم ماه بعد به حساب شهرداری مبدأ سفر واریز نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 درصد از بهاء بلیط حمل ونقل برون شهری به عنوان عوارض اخذ می شود

5 درصد از بهاء بلیط حمل ونقل برون شهری به عنوان عوارض اخذ می شود