مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 13:152020-01-20حوادث

بسته اخبار حوادث استان قزوین


در بسته اخبار حوادث امروز استان قزوین، اخباری از کشف مواد مخدر تا بوقلمون های فاقد مجوز حمل می خوانید.

- مرکز قزوین، فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 153 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در تشریح جزییات این خبر، گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین در تمرکز اطلاعاتی بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر فردی را که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در تحقیقات بعدی پلیس مشخص شد، این سوداگر مرگ یک محموله قابل توجه مواد مخدر را از شرق کشور خریداری و با یک دستگاه تریلر قصد انتقال به استان های مرکزی را دارد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: پس از هماهنگی با پلیس سیستان و بلوچستان و ارائه کلیه اطلاعات موجود در این خصوص خودرو مورد نظر در شهرستان چابهار شناسایی و در بازرسی از آن 153 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

سردار حاجیان با اشاره به دستگیری یک نفر در این پرونده تصریح کرد: اقدامات مقابله ای با پدیده شوم مواد مخدر همه جانبه بوده و برای کاهش تبعات اجتماعی آن شهروندان پلیس را در دستگیری قاچاقچیان یاری کنند و هرگونه اخبار در این زمینه را از طریق تلفن 110 به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته اخبار حوادث استان قزوین

بسته اخبار حوادث استان قزوین