مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 11:402020-01-19دانش

بخشنامه «مأموریت مطالعاتی در دانشگاه ها، جامعه و صنعت» ابلاغ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه مأموریت مطالعاتی در دانشگاه ها، - بخشنامه مأموریت مطالعاتی در دانشگاه ها، جامعه و صنعت ابلاغ شد رییس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه مأموریت مطالعاتی در دانشگاه ها، مراکز علمی، جامعه و صنعت را به واحدهای این دانشگاه ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه مأموریت مطالعاتی در دانشگاه ها، مراکز علمی، جامعه و صنعت را به معاونان، رؤسای مراکز، مدیران کل سازمان مرکزی، رؤسای استان ها، واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

طهرانچی در این بخشنامه تاکید کرد: این بخشنامه، با توجه به سند دانشگاه اسلامی و در راستای پیاده سازی راهبرد های آن ازجمله راهبرد 13 نظام آموزشی مبنی بر تحول هدفمند فرصت های مطالعاتی و ساماندهی و هدایت علمی و فرهنگی دانشجویان و اساتید با توجه به نیاز ها و اولویت های کشور، ابلاغ می شود.

وی ادامه داد: توجه به راهبرد 4 نظام پژوهش و فناوری در سند دانشگاه اسلامی، مبنی بر ساماندهی و هدفمندسازی برنامه های پژوهشی براساس مزیت های نسبی و رقابتی و مأموریت گرایی دانشگاه و همچنین به منظور ارتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه «مأموریت مطالعاتی در دانشگاه ها، جامعه و صنعت» ابلاغ شد

بخشنامه «مأموریت مطالعاتی در دانشگاه ها، جامعه و صنعت» ابلاغ شد