مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:352020-01-19پزشكي

اعلام فراخوان حمایت از تولید تجهیزات، مواد اولیه و ملزومات مصرفی پزشکی


اطلاعیه طرح حمایت از تولید تجهیزات، مواد اولیه و ملزومات مصرفی پزشکی در داخل کشور، از سوی شبکه دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت منتشر شد.

- اطلاعیه طرح حمایت از تولید تجهیزات، مواد اولیه و ملزومات مصرفی پزشکی در داخل کشور، از سوی شبکه دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، به منظور رونق تولید داخل و همچنین تامین نیازها از طریق تولید داخل، در اطلاعیه ای طرح فراخوان حمایت از تولید تجهیزات، مواد اولیه و ملزومات مصرفی پزشکی در داخل کشور را منتشر کرد.

فراخوان شماره 3 طرح حمایت از تولید تجهیزات، مواد اولیه و ملزومات مصرفی پزشکی در داخل کشور به شرح زیر است: شرکت های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی می توانند با تکمیل فرم پیوست حداکثر تا تاریخ 1398/11/15 طرح پیشنهادی خود را برای تولید مواد اولیه و ملزومات مصرفی پزشکی مبتنی بر فناوری داخلی به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فراخوان حمایت از تولید تجهیزات، مواد اولیه و ملزومات مصرفی پزشکی

اعلام فراخوان حمایت از تولید تجهیزات، مواد اولیه و ملزومات مصرفی پزشکی