مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:302020-01-18اقتصادي

بهره برداری از طرح آب شیرین کن وحدتیه ـ دالکی تا پیش از پایان سال


معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: فاز نخست آب شیرین کن وحدتیه - دالکی به ظرفیت 2500 متر مکعب اواخر اسفند امسال وارد مدار بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مهرداد ستوده در بازدید و بررسی روند اجرای طرح های آب شیرین کن دشتستان از تسریع در اجرای طرح های آبرسانی در شهر های مختلف استان بوشهر خبر داد و افزود: برای حل مشکلات آبرسانی در نقاط مختلف این استان، طرح های مهمی در دست اجرا داریم که روند اجرایی آن ها تسریع یافته است.

وی با اشاره به اجرای طرح آب شیرین کن 8500 متر مکعبی آب پخش - سعدآباد در دشتستان تصریح کرد: تکمیل این طرح نقش مهمی در حل مشکلات تامین آب آشامیدنی شهر های آب پخش و سعدآباد دارد.

معاون استاندار بوشهر اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است آب تولیدی آب شیرین کن آبپخش - سعدآباد تا اواخر خرداد ماه سال آینده به شبکه آبرسانی این شهر متصل شود.

وی همچنین به اجرای طرح آب شیرین کن وحدتیه - دالکی اشاره و بیان کرد: این طرح دومین آب شیرین کن در شهرستان دشتستان به ظرفیت 6500 متر مکعب است و بر اساس تاکیدات انجام شده فاز نخست آن به ظرفیت 2500 متر مکعب تا 20 اسفند امسال وارد مدار بهره برداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح آب شیرین کن وحدتیه ـ دالکی تا پیش از پایان سال

بهره برداری از طرح آب شیرین کن وحدتیه ـ دالکی تا پیش از پایان سال