مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 11:262020-01-18سياسي

ایلام میزبان استارتآپ استان های غرب کشور می شود


ضیاء رضایی روز شنبه در اختتامیه و معرفی برگزیدگان نخستین استارت آپ ویکند این نهاد افزود: این استان به زودی با برگزاری استارتآپ ویکند منطقه ای، میزبان تعدادی از استانهای غرب کشور می شود.

وی با بیان اینکه این نهاد در استان ایلام تاکنون چند رویداد کارآفرینی و استارت آپ با همکاری پارک علم و فناوری، اداره کل فناوری اطلاعات و شرکت هزاره سوم برگزار کرده و تجربه های ارزنده ای در این زمینه به دست آورده است، ادامه داد: این تجربیات موجب شده چند استان غرب کشور از جمله استان های خوزستان و لرستان برای برگزاری استارتآپ با میزبانی این استان اعلام آمادگی کنند که در آینده نزدیک این استان میزبان این برنامه می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه تاکنون سه رویداد کارآفرینی برای مددجویان این استان برگزار شده، افزود: حدود 450 نفر از مددجویان دانش آموخته با هدف ورود به عرصه کسب و کارهای نوین در این رویداد های کارآفرینی شرکت که 57 ایده کارآفرینی در زمینه کسب و کارهای نوین شناسایی شده است.

وی تصریح کرد: در برگزاری این رویدادهای کارآفرینی به این نتیجه رسیده ایم که استعدادهای بسیار خوبی در بین مددجویان دانش آموخته وجود دارد و هدف این نهاد با برگزاری این رویدادهای کارآفرینی فراهم کردن زمینه ورود این مددجویان به عرصه کار و تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلام میزبان استارتآپ استان های غرب کشور می شود

ایلام میزبان استارتآپ استان های غرب کشور می شود