مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 09:252020-01-18پزشكي

ویزیت رایگان کودکان دارای ناهنجاری های مادرزادی در تربت حیدریه


بیش از 200 کودک دارای ناهنجاری های مادرزادی، با حضور متخصصان موسسه خیریه محکم (موسسه حمایت از کودکان با ناهنجاری های مادرزادی) در کلینیک تخصصی احمدیه تربت حیدریه به صورت رایگان ویزیت شدند.

- بیش از 200 کودک دارای ناهنجاری های مادرزادی، با حضور متخصصان موسسه خیریه محکم (موسسه حمایت از کودکان با ناهنجاری های مادرزادی) در کلینیک تخصصی احمدیه تربت حیدریه به صورت رایگان ویزیت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با اعلام این خبر و با اشاره به افتتاح نمایندگی موسسه خیریه محکم در این شهرستان، افزود: این موسسه اهدافی همچون حمایت مالی برای پذیرش بیماران دچار ناهنجاری های مادرزادی که نیاز به جراحی یا درمان دارویی دارند، را دنبال می کند.

دکتر سعیدرضا قنبری زاده بیان داشت: نحوه پذیرش بیماران به این گونه است که پزشک یا مددکار پس از برخورد با کودک مبتلا به یکی از 36 ناهنجاری مادرزادی تحت پوشش، وی را به موسسه محکم معرفی می کند.

وی استقبال مراجعین از این طرح را کم سابقه قلمداد کرد و افزود: با توجه به حجم بالای مراجعه کنندگان برنامه ویزیت بیش از 6 ساعت به طول انجامید و بیش از 200 نفر در این طرح از خدمات ویزیت رایگان بهره مند شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت رایگان کودکان دارای ناهنجاری های مادرزادی در تربت حیدریه

ویزیت رایگان کودکان دارای ناهنجاری های مادرزادی در تربت حیدریه