مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 11:552020-01-17سياسي

ایده معیشت یاجنگ حاصل اتاق فکر آمریکایی ها برای تسلط به ایران است


ایده معیشت یا جنگ حاصل اتاق فکر آمریکا و جبهه استکبار برای تسلط به ملت ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد اردهال که در بارگاه منور حضرت علی ابن باقر (ع) برگزار شد، اظهار داشت: سردار شهید قاسم سلیمانی یک شخصیت بزرگ، شجاع و مخلص بود که تمام عمر خود را برای خدمت به مردم و اسلام صرف کرد.

وی با اشاره به وحدت و انسجام ایجاد شده در بین ملت ایران و عراق بعد از شهادت سردار سلیمانی ابراز داشت: آمریکا و استکبار جهانی با ترور شهید سلیمانی قصد داشت در منطقه آشوب و اغتشاش ایجاد کند که راه به جایی نبرد.

شهید سلیمانی کاخ آرزوهای آمریکا و رژیم صهیونیستی را نابود کرد امام جمعه مشهد اردهال پول های سعودی، طراحی صهیونیستی و اجرای آمریکایی را مهمترین اجزا تشکیل دهنده ترور شهید سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدش در جبهه مقاومت دانست و تصریح کرد: مهمترین علت انجام این عملیات جنایتکارانه این بود که سردار شهید قاسم سلیمانی کاخ آرزوهای آمریکا و صهیونیست را نابود کرده بود.

وی با بیان اینکه آمریکا برای تسلط در منطقه خاورمیانه بیش از هفت هزار میلیارد دلار هزینه کرده بود، خاطرنشان کرد: وقتی آمریکا و استکبار جهانی با صرف این همه هزینه در منطقه نتوانستند اهداف خود را دنبال کنند مجبور به ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده معیشت یاجنگ حاصل اتاق فکر آمریکایی ها برای تسلط به ایران است

ایده معیشت یاجنگ حاصل اتاق فکر آمریکایی ها برای تسلط به ایران است