مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 11:102020-01-17سياسي

آیین گرامیداشت جانباختگان سانحه هواپیمایی در گناوه برگزار شد


مراسم گرامیداشت جانباختگان سانحه هواپیمایی اوکراین با حضور مردم ولایتمدار گناوه در مسجدالنبی (ص) این شهر برگزار شد.

- گناوه- مراسم گرامیداشت جانباختگان سانحه هواپیمایی اوکراین با حضور مردم ولایتمدار گناوه در مسجدالنبی (ص) این شهر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در مراسم بزرگداشت جان باختگان سانحه هواپیمای مسافربری در مسجدالنبی (ص) گناوه اظهار داشت: آمریکا با صرف هزینه های هنگفت در منطقه و خاورمیانه تلاش کرد به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد اما از ناحیه محور مقاومت و سردار شهید سپهبد سلیمانی شکست های سنگین را متحمل شده و لذا دست به جنایت و ترور ناجوانمردانه سردار دل ها به دست شقی ترین افراد زد.

وی افزود: پس از شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از خواسته های مردم مطالبه خون این شهید والامقام و همرزمانش و انتقام سخت از دشمن بود.

امام جمعه گناوه گفت: عملیات موشکی رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر پایگاه های نظامی آمریکا در جواب مطالبات و خواسته مردم و انتقام سخت از دشمنان بود.

وی تصریح کرد: سربازان ولایت، دلاورمردان سپاه پاسداران و نیروهای مسلح کشور عملیاتی بی بدیل و بی نظیر را با عنوان عملیات شهید سلیمانی و با رمز یا زهرا (س) آغاز کردند و در این عملیات پایگاه عین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین گرامیداشت جانباختگان سانحه هواپیمایی در گناوه برگزار شد

آیین گرامیداشت جانباختگان سانحه هواپیمایی در گناوه برگزار شد