مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 19:352020-01-15سياسي

10 درصد اشتغال استان کرمان به شهرستان بم تعلق دارد


رضا اسماعیلی روز چهارشنبه درحاشیه پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان بم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این جلسات به منظور هماهنگی بیشتر شهرستان های استان کرمان درخصوص رسیدن به اهداف تعیین شده از جمله کارهایی که در حوزه تعاون، اشتغال ،بیمه بیکاری و روابط کار و امور اجتماعی مربوط به جوامع کار که برای آن ها تعریف شده برگزار می شود.

اسماعیلی افزود :با برگزاری این جلسات در شهرستان ها از نزدیک با مسایل و مشکلات شهرستان در حوزه جامعه کار و تولید آشنا شده و همچنین ظرفیت های آن شهرستان را شناسایی کرده تا روسای این اداره کل در دیگر شهرستان ها بتوانند با توجه به اهدافشان از ظرفیت های شهرستان های دیگر استفاده کنند.

وی بیان داشت:مجموعه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به گستردگی مخاطبی که دارد بنا را بر ارایه خدمات بهتر و جامع تر گذاشته و در این راستا احتیاج به هماهنگی بین تمام ارکان را داریم .

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارداشت: شهرستان بم بدلیل تاثیرگذاری که در بحث تولید،اقتصاد و اشتغال دارد از جایگاه ویژه ای در استان کرمان برخوردار است .

وی ادامه داد:در اشتغال بحث مربوط به حفظ مشاغل موجود و اشتغال های جدید در اولویت کار ما قرار دارند و ایجاد اشتغال کار سخت ،زمان بر و پرزحمتی است که به همت تمام ارکان و ادارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد اشتغال استان کرمان به شهرستان بم تعلق دارد

10 درصد اشتغال استان کرمان به شهرستان بم تعلق دارد