مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 11:552020-01-14اقتصادي

قطعی آب در برخی روستا های سیل زده ادامه دارد


مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل: در برخی از روستاهای استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان، قطعی آب همچنان ادامه دارد.

- مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با اشاره به اینکه در بخش شهری استان سیستان وبلوچستان، خسارت چندانی به منابع آب شرب وارد نشده و شبکه آبرسانی برقرار است گفت: به دلیل فروکش نکردن سیلاب در برخی از نقاط استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان، قطعی آب همچنان در برخی روستا های این استان ها ادامه دارد.

فرهام کرکانی افزود: در حوزه روستایی این استان در روز گذشته، 245 روستا با قطعی آب مواجه شده بودند که تاکنون آب شرب 50 روستا متصل شده است.

وی با اشاره به اینکه به علت فروکش نکردن سیلاب در برخی روستا ها امکان دسترسی وجود ندارد گفت: با فروکش کردن سیلاب در این استان، گروه های عملیات در محل حاضر و با رفع مشکل شبکه آب شرب برقرار خواهد شد، اما تا اجرای این عملیات، آب رسانی با تانکر انجام می شود.

مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل با بیان اینکه در استان هرمزگان بجز شهر های شرقی، مشکلی در این استان وجود ندارد ادامه داد: با افزایش سطح آب در سد جگین استان هرمزگان، برخی منابع آبی از دسترس خارج شده که این اتفاق سبب قطع شدن آب در 242 روستا شده بود که تاکنون آب شرب 140 روستا وصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی آب در برخی روستا های سیل زده ادامه دارد

قطعی آب در برخی روستا های سیل زده ادامه دارد