مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 دی 1398 ساعت 11:552020-01-10سياسي

اشتغالزایی برای 2000 نفر در اسدآباد


نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با ایجاد گلخانه های 40 هکتاری، 100 هکتاری و کارخانه تولید قهوه در اسدآباد برای بیش از 2 هزار نفر شغل ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسدآباد، علی اکبر رنجبرزاده بعد از ظهر امروز در آغاز عملیات اجرایی بزرگترین واحد تولید و بسته بندی قهوه کشور در اسدآباد با بیان اینکه راهکار حل مشکلات تعامل و هبستگی بین اقشار مختلف جامعه و مدیریت جهادی است اظهار کرد: همه باید وارد میدان شویم تا در این عرصه تقابل تنگاتنگ دشمنان فرامنطقه ای را زمین گیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه از 21 خطی که قرار است تولید کاغذ از کربنات در کشور راه اندازی شود، هفت خط در شهرستان اسدآباد با هدف صادرات راه اندازی می شود افزود: شأن ما این است که دست فرماندهان جنگ اقتصادی را ببوسیم همانطور که بوسه بر دستان سربازان و فرماندهان در هشت سال دفاع مقدس زدیم.

نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر جا لازم باشد فعالان اقتصادی را کمک خواهیم کرد تصریح کرد: کارخانه تولید قهوه در اسدآباد توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی در اسدآباد ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد گلخانه های 40 هکتاری، 100 هکتاری، کارخانه تولید قهوه و سایر اقداماتی که در شهرستان در حال ایجاد است برای بیش از 2 هزار ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی برای 2000 نفر در اسدآباد

اشتغالزایی برای 2000 نفر در اسدآباد