مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 دی 1398 ساعت 07:402020-01-10اقتصادي

بازاریابی و فروش، عمده ترین مشکل بنگاه های تعاونی


معاون وزیر کار، بازاریابی و فروش را عمده ترین مشکل بنگاه های تعاونی عنوان کرد و تحقق سهم 25 درصدی بخش تعاون را مستلزم اجرای بندهای قابل اجرای سند توسعه بخش تعاون دانست.

- معاون وزیر کار، بازاریابی و فروش را عمده ترین مشکل بنگاه های تعاونی عنوان کرد و تحقق سهم 25 درصدی بخش تعاون را مستلزم اجرای بندهای قابل اجرای سند توسعه بخش تعاون دانست.

محمد جعفر کبیری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح تعاون، اشتغال و بازار (تاب) اظهار کرد: این طرح به دنبال تثبیت اشتغال در بخش تعاون و توسعه اشتغال با رویکرد توسعه نوآوری است و خوشبختانه در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته که مذاکره با برخی فروشگاههای زنجیره ای برای فروش محصولات تعاونی از جمله این اقدامات بوده است.

بازاریابی و فروش عمده ترین مشکل تعاونی ها وی عمده ترین مشکل تعاونی ها را بازاریابی و فروش محصولات ذکر کرد و گفت:برای رفع این مشکل بازار محصولات تعاونی در داخل و خارج کشور باید تثبیت شود.

اگر این بازار تثبیت یا تولید بر اساس نیاز بازار تنظیم شود، اشتغال نیز به ثبات می رسد.

در حال حاضر برای تثبیت اشتغال ایجاد شده در تعاونی ها برنامه ریزی شده تا کالاها با مزیت قیمتی که پیدا کرده اند در بازارهای جهانی عرضه شوند خود را در بازه سه تا چهار سال به عنوان رقیب کالاهای تولیدی در کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازاریابی و فروش، عمده ترین مشکل بنگاه های تعاونی

بازاریابی و فروش، عمده ترین مشکل بنگاه های تعاونی