مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 10:102020-01-02سياسي

تشییع دو شهید در شهرری


مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم محمدجعفر حسینی معروف به ابوزینب از فرماندهان لشکر فاطمیون و غلامحسین براتعلی از جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی در شهرری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، این مراسم ساعتی پیش با حضور خانواده شهیدان، جانبازان و ایثارگران ، مسؤولان شهرستان ری ،دوستان، آشنایان و مردم عاشق شهدا برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمدجعفر حسینی صبح امروز ساعت 7:30 از درب منزل شهید آغاز و پس از برگزاری مراسم باشکوهی از مقابل مسجد ارگ تهران با مداحی حاج منصور ارضی و امیرعباسی، به سمت کربلای ایران برای بدرقه باشکوه راهی شد.

پیکر مطهر شهید مدافع حرم و جانباز شهید ساعت 11 از میدان شهرری به سمت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) روی دستان مردم شهیدپرور و ولایی ری تشییع و پس از طواف گرد مضجع امامزادگان نورانی حضرت عبدالعظیم(ع)، حضرت حمزه(ع) و امامزاده طاهر(ع) نماز بر پیکر این شهدای سرافراز در صحن عقیق آستان اقامه شد.

پیکر شهید محمدجعفر حسینی پس از برگزاری آیین باشکوه وداع، بدرقه، تشییع و نماز راهی قطعه 50 شهدای مدافع حرم در بهشت زهرا(س) برای خاکسپاری شد و پیکر شهید جانباز غلامحسین براتعلی به معراج شهدا منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع دو شهید در شهرری

تشییع دو شهید در شهرری