مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 08:152019-12-31پزشكي

تاخیرهای 8 تا 22 ماهه در پرداخت معوقات پرستاران / قول استخدام 9هزار پرستار جدید


رییس سازمان نظام با انتقاد از تاخیر در پرداخت معوقات پرستاران و کمبود شدید نیروی پرستاری در مراکز درمانی کشور، در عین حال از قول وزیر بهداشت برای جذب 9هزار پرستار جدید تا اسفندماه سال جاری خبر داد.

- رییس سازمان نظام با انتقاد از تاخیر در پرداخت معوقات پرستاران و کمبود شدید نیروی پرستاری در مراکز درمانی کشور، در عین حال از قول وزیر بهداشت برای جذب 9هزار پرستار جدید تا اسفندماه سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد میرزابیگی با اشاره به شعار امسال روز پرستار مبنی بر جامعه و سلامت، هویت و منزلت، رفاه و معیشت به توضیح خدمات سازمان نظام پرستاری پرداخت و گفت : سازمان ما با 180 هزار عضو یکی از نهادهای عمومی غیر دولتی است که بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی از سال 81 آغاز به کار کرده و توانسته در دوره های مختلف مسائل حوزه پرستاری را با رویکردهای مختلف پیگیری کند.

مفتخریم که اعلام کنیم در دوره پنجم نظام پرستاری عمده فعالیت ها با حضور جوانان دهه هفتادی انجام شود.

وی در ادامه رویکرد این دوره از کار نظام پرستاری را تعاملی و از جنس نگاه به مسائل و ارائه راه حل ها دانست و گفت : از این رو برای پیگیری مسائل لحظه ای درنگ نخواهیم کرد؛ چه از نظر حقوق مردم و چه از نظر حقوق حرفه ای و صنفی پرستاران؛ چرا که مسائل مربوط به حوزه پرستاری از سرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیرهای 8 تا 22 ماهه در پرداخت معوقات پرستاران / قول استخدام 9هزار پرستار جدید

تاخیرهای 8 تا 22 ماهه در پرداخت معوقات پرستاران / قول استخدام 9هزار پرستار جدید