مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 06:352019-12-25سياسي

راهبرد تحولی دانشگاه آزاد بر مبنای اشتغال آفرینی دانش بنیان است


مدل راهبردی تحول دانشگاه برمبنای اشتغال آفرینی دانش بنیان، تولید ثروت و کاربردی سازی دانش، راه اندازی کسب و کارهای کوچک و متوسط دانش بنیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، بیژن رنجبر در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش که در واحد تهران شمال برگزار شد، اظهار کرد: دانش و دانشگاه در ایران از جایگاه برجسته ای برخوردار بوده و اندیشمندان این سرزمین می توانند تمدن نوین اسلامی را تشکیل دهند.

درون مایه غرب گرا باید از دانشگاه ها خارج شود و اساتید انقلابی نقش مهمی در این زمینه باید ایفا کنند و دانشگاه اسلامی را به معنای حقیقی کلمه رقم بزنند.

قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: اسلامی شدن دانشگاه ها، یکی از موضوعاتی است که باید به طور جدی آن را دنبال کنیم.

رویکرد دانشگاه ها باید در جمهوری اسلامی، توحیدی باشد.

کارکرد دانشگاه ها در نظام غربی ها تولید دانش (پژوهش)، انتقال دانش (آموزش) و اشاعه نشر آموزش (خدمات آموزشی) است، اما دانشگاه در تراز اسلامی باید به دنبال تعلیم و تربیت بر مبنای اسلام باشد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی الگوی دانشگاه های تقاضامحور و تحول گراست، گفت: اقتصاد وابسته به نفت و سهم اندک تولیدات دانش بنیان از تولید ناخالص ملی و رشد کمی در تولیدات علمی- نوآوری پایین از جمله چالش ها و مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد تحولی دانشگاه آزاد بر مبنای اشتغال آفرینی دانش بنیان است

راهبرد تحولی دانشگاه آزاد بر مبنای اشتغال آفرینی دانش بنیان است