مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 آذر 1398 ساعت 12:102019-12-20سياسي

مدیران دولت از مردم فاصله گرفته اند


امام جمعه بناب با بیان اینکه مدیران دولت از مردم فاصله گرفته اند، گفت: با شعار و مصاحبه نمی شود کشور را اداره کرد، بلکه در عمل و در راستای حل مشکلات مردم باید گام برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با اشاره به فرمایش بنیان گذار جمهوری اسلامی که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

اظهار کرد: این حرف شعار نیست و آیه قرآن است ولی آمریکا زمانی نمی تواند هیچ غلطی بکند که در داخل برای دشمن پایگاه درست نکنیم و با برخی عملکردهای دشمن پسند در راستای منویات دشمنان قدم برنداریم.

لذا هر ملتی رمز اصلی را از دست بدهد، شیاطین بر آنها مسلط خواهند شد.

وی اذعان کرد: 41 سال است طبق قانون اساسی مردم در تمام اداره امور کشور مستقیم و غیرمستقیم دخالت و نقش دارند و امروز در نتیجه رأی ملت است که مجلس شورای اسلامی، دولت، مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی تشکیل می شود و دست بیگانه ای در کار نیست.

خطیب جمعه شهرستان بناب تصریح کرد: دهه 50 این مردم از قلب متحول شده و جهادی عمل کردند و تغییر مورد نظر قرآن در این ملت به وجود آمد اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اگر متوجه باشید لحن امام راحل (ره) عوض شد و تا آخر عمر شریف ملت و مدیران را موعظه و نصیحت می کرد که ضمن پیشه کردن تقوای الهی خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران دولت از مردم فاصله گرفته اند

مدیران دولت از مردم فاصله گرفته اند