مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 آذر 1398 ساعت 11:502019-12-16فرهنگي

گام موفق نمایشی در یزد برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد


نمایش «عامدانه، عاشقانه، عاقلانه» که به منظور حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد در یزد آغاز شده، در نخستین اجرای خود زمینه آزادی یک زندانی که به دلیل عدم پرداخت مهریه در زندان بود فراهم کرده است.

- ایسنا/یزد نمایش عامدانه، عاشقانه، عاقلانه که به منظور حمایت از زندانیان جرائم غیرعمد در یزد آغاز شده، در نخستین اجرای خود زمینه آزادی یک زندانی که به دلیل عدم پرداخت مهریه در زندان بود فراهم کرده است.

نمایش عامدانه، عاشقانه، قاتلانه از دیشب یکشنبه 24 آذرماه در سالن آمفی تئاتر ملاصدرا یزد به روی صحنه رفت و اجرای آن به صورت رسمی با حضور جمعی از مسئولان، مردم و خیرین آغاز شد.

در روز نخست اجرای این نمایش که از قبل اعلام شده بود تمام عواید آن صرف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد می شود، زمینه آزادی یک زندانی که به دلیل عدم توان پرداخت مهریه در زندان بود فراهم شد.

عامدانه، عاشقانه، قاتلانه را می توان به عنوان نخستین تئاتر و نمایشی در استان دانست که به صورت ویژه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد طراحی و اجرا می شود و تاثیر آن به گونه ای بود که در روز نخست آن مبلغ 150 میلیون ریال توسط حاضران چه از محل فروش بلیط و چه از محل عواید خیری جمع آوری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام موفق نمایشی در یزد برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

گام موفق نمایشی در یزد برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد