مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 16:352019-12-15اجتماعي

هوای قزوین فردا ناسالم است/ مدارس شهرستان آبیک فردا تعطیل است


مدیرکل مدیرت بحران استان قزوین گفت: به دلیل ورود آلودگی از غرب کشور فردا هوای استان قزوین در حالت ناسالم قرار خواهد گرفت و مدارس شهرستان آبیک به دلیل شدت آلودگی یبشتر تعطیل است.

- قدرت الله مهدیخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: هوای استان قزوین متاثر از آلودگی منطقه غرب کشور فردا دوشنبه در وضعیت ناسالم قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: در طبقه بندی وضعیت هوا از صفر تا 50 وضعیت سالم، 51 تا 100 شرایط قابل قبول، 101 تا 150 ناسالم و از 151 به بالا در وضعیت بحرانی وخطرناک است که پیش بینی می شود وضعیت استان از 112 عبور کند و در شرایط ناسالم قرار بگیرد.

مهدیخانی تصریح کرد: هواشناسی از اواسط وقت فردا دوشنبه احتمال بارندگی در برخی مناطق را پیش بینی کرده که می تواند آلودگی ها را کاهش دهد.

شهرستان آبیک در وضعیت ناسالم تری قرار می گیرد/ مدارس آبیک تعطیل است وی گفت: متاسفانه گرد و غبار ناشی از دشت الله آباد، آلودگی سیمان آبیک و نیروگاه در کنار ورود هوای ناسالم وضعیت شهرستان آبیک را کمی ناسالم تر کرده و در شرایطی است که از کودکان و افراد سالخورده و کسانی که بیماریهای قلبی و عروقی دارند درخواست می شود از منزل خارج نشوند.

مهدی خانی یادآورشد: با هماهنگی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و استاندار محترم تصمیم گرفته شد که تمامی مقاطع تحصیلی در شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای قزوین فردا ناسالم است/ مدارس شهرستان آبیک فردا تعطیل است

هوای قزوین فردا ناسالم است/ مدارس شهرستان آبیک فردا تعطیل است