مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 08:402019-12-15فناوري

رمز دوم ثابت کارت های بانکی از دی ماه غیرفعال می شود


معاون فناوری اطلاعات بانک گردشگری اعلام کرد: رمزهای دوم ثابت یا ایستا کارت های بانک گردشگری از اول دی ماه 98 غیرفعال می شود.

مشتریان تا پایان آذرماه نسبت به دریافت رمز دوم پویا اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک گردشگری، رضا آقابابایی گفت: مشتریان بانک باید تا پایان آذرماه جاری نسبت به دریافت رمز دوم پویا یا یک بار مصرف به صورت حضوری و یا غیرحضوری از طریق مراجعه به شعب بانکها و یا بر روی همراه بانک گوشی های تلفن همراه خود اقدام کنند.

وی افزود: یکی از راهها این است که برنامه همراه بانک گردشگری را از روی سایت بانک دانلود و نصب و رمز دوم پویا را فعال کنند و راه دوم برای کسانی که دارای گوشی غیرهوشمند هستند می توانند با مراجعه به شعب، سیستم پیامکی را فعال کنند.

آقابابایی ادامه داد: پیرو تصمیم بانک مرکزی، فعالیت ها برای ایجاد رمز دوم پویا از آذر 97 شروع شد که تیر ماه 98 بر روی اپلیکیشن یاهمراه بانک گردشگری فراهم کردیم تا مشتریان از آن تاریخ به بعد بتوانند این سرویس را از انجا بگیرند.

وی تصریح کرد: همچنین امکان استفاده از رمز دوم پویا از طریق سامانه هریم بانک مرکزی در بانک گردشگری انجام شده که آن هم از ابتدای دی ماه عملیاتی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز دوم ثابت کارت های بانکی از دی ماه غیرفعال می شود

رمز دوم ثابت کارت های بانکی از دی ماه غیرفعال می شود