مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 07:302019-12-14اجتماعي

عوامل بی انگیزگی علمی دانشجویان چیست؟


عضو هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با بیان اینکه صورت مسئله بی انگیزگی دانشجویان به مباحث علمی را می توان به سه عامل تقسیم کرد، - ایسنا/قزوین عضو هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با بیان اینکه صورت مسئله بی انگیزگی دانشجویان به مباحث علمی را می توان به سه عامل تقسیم کرد، گفت: اولین عامل تأثیر آموزش وپرورش و سیستمی است که در آن دانش آموزان درس می خوانند، در این سیستم دانش آموز از مقطع پیش دبستانی برای هدفی چون قبولی در کنکور پرورش می یابد که روش آن مبتنی بر روش سیستماتیک و حفظ کردن است.

شکوه کرمانشاهانی، عضو هیئت علمی گروه کامپیوتر و نرم افزار دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه فضای علمی دانشگاه ها فضای بدی نیست و قابل قبول است، اظهار کرد: با این حال هنوز جای کار بسیار برای بهبود شرایط علمی در بین دانشجویان وجود دارد چرا که این ظرفیت در دانشجو هست که شرایط بهتر شود.

وی افزود: توان علمی ورودی های دانشگاه به عوامل مختلف بستگی دارد که موجب افت وخیز کیفیت تحصیل آن می شود و باید به آن پرداخته شود.

کرمانشاهانی تصریح کرد: نسل جدید علاقه مند به مباحث علمی جدید است با این حال عواملی موجب بی انگیزگی دانشجویان بعد از ورود به دانشگاه می شود و متأسفانه هر چه از سال های ورود دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل بی انگیزگی علمی دانشجویان چیست؟

عوامل بی انگیزگی علمی دانشجویان چیست؟