مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 21:002019-12-12سياسي

هیات بین المللی کنترل مواد مخدر با چالش های جدی مالی روبروست


ضروری است اقدامات لازم برای تضمین استقلال کامل مالی و فنی هیات و قادر ساختن آن برای انجام وظایف به اجرا در آید - از وین، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین با ابراز نگرانی از چالش های مالی هیات بین المللی کنترل مواد مخدر که بر توانایی های آن در تضمین نظارت بر اجرای معاهدات اثر می گذارد گفت: ضروری است اقدامات لازم برای تضمین استقلال کامل مالی و فنی هیات و قادر ساختن آن برای انجام وظایف به اجرا درآید.

کاظم غریب آبادی در نشست مشترک کمیسیون مواد مخدر و کمیسیون پیشگیری از جرم و عدالت کیفری سازمان ملل، افزود: بودجه ثابت، قابل پیش بینی و کافی برای ارائه کمک های فنی این دفتر به کشور های در حال توسعه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان این که دریافت کمک داوطلبانه از سوی هیات، باید کاملا شفاف و منطبق با اساسنامه آن باشدافزود: کشور های عضو انتظار دارند تا دفتر مقابله قبل از معرفی و اجرای هر نوع برنامه و ابتکار جدید در سطوح زیر منطقه ای، منطقه ای و جهانی، و نیز درباره فعالیت ها جاری و برنامه ریزی شده، با آن ها مشورت کند.

غریب آبادی با ابراز نگرانی از برخی اطلاعات موجود در گزارش مدیر اجرایی دفتر مقابله درخصوص نسبت ترکیب جنسیتی کارکنان و همچنین عدم توازن جغرافیایی در کارکنان دفتر تصریح کرد: متاسفانه، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات بین المللی کنترل مواد مخدر با چالش های جدی مالی روبروست

هیات بین المللی کنترل مواد مخدر با چالش های جدی مالی روبروست