مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 19:452019-12-11اقتصادي

70 هزار مورد اشتغالزایی در حوزه دام و طیور همدان


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه گردش مالی قابل توجهی در زمینه فعالیت دام و طیور و زنبور عسل در استان وجود دارد گفت: - محمد نظرپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه ارزش ریالی دام، تولیدات و اماکن پرورش دام صنعتی استان حدود 87 هزار میلیارد ریال تعیین شده است اظهار کرد: گردش مالی قابل توجهی در زمینه فعالیت دام و طیور و زنبور عسل وجود دارد که باعث پویایی زیربخش ها می شود.

وی با تاکید بر اینکه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم قابل توجهی نیز در این زمینه ایجاد شده است بیان کرد: برای حدود 70 هزار نفر اشتغالزایی مستقیم در حوزه فعالیت های دام و طیور در استان ایجاد شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه جمعیت دامی استان حدود 5 میلیون واحد دامی است تصریح کرد: 379 هزار راس گاو و گوساله معادل 4/5 درصد از دام سنگین و رتبه هفت کشوری در استان وجود دارد.

وی تأکید کرد: یک میلیون و 400 هزار گوسفند و بره معادل 2/8 درصد از دام سبک کشور و 110 هزار راس بز و بزغاله معادل 0/7 درصد و رتبه 25 کشور در استان موجود است.

نظرپور با بیان اینکه یک هزار و 445 واحد صنعتی پرورش دام، طیور و سایر ماکیان در استان فعال است افزود: از این تعداد 793 واحد پرورش دام سبک و سنگین صنعتی با ظرفیت 122 هزار و 392


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 هزار مورد اشتغالزایی در حوزه دام و طیور همدان

70 هزار مورد اشتغالزایی در حوزه دام و طیور همدان