مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 18:052019-12-11سياسي

بررسی تفویض اختیار برخی امور به مدیران کل استانی ثبت اسناد


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت گفت: برای تسریع برخی فرآیندها، با تأکید بر قانون مداری در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت اسناد واملاک کشور در همایش مسئولین امور اداری و کارگزینی ادارات کل استانها که در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران برگزار شد، با اشاره به برنامه های تحولی که در دستور کار قرار گرفته است، گفت: هدف از برگزاری این همایش تشریح برخی سرفصل های عملکردی قابل تفویض در حوزه مدیریت منابع انسانی به استان ها و ارائه آموزش های لازم به مسئولین امور اداری و کارگزینی در این راستا می باشد.

علی هادی افزود: اقتضای شرایط اعتباری و مسائل و مشکلات کنونی جامعه امروز این است که با تغییر برخی رویه و فرآیندها ضمن صرفه جویی در منابع و امکانات مسیر ارائه خدمت و دست یابی به نتایج عملکردها تسهیل شود.

وی گفت: تمرکز ما در این همایش بر آموزش تفویض اختیار برخی امور مرتبط با نیروی انسانی و اجرای قوانین ومقررات مرتبط با رشد و ارتقاء شغلی کارکنان می باشد.

وی گفت: تأخیر در صدور برخی احکام مرتبط با ارتقاء رتبه و طبقه شغلی کارکنان به لحاظ گستردگی امور در ستاد سازمان و تعداد پرونده هایی که در این رابطه باید در کمیته های مربوط مورد بررسی و تأیید قرار گیرد در برخی موارد با عدم پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تفویض اختیار برخی امور به مدیران کل استانی ثبت اسناد

بررسی تفویض اختیار برخی امور به مدیران کل استانی ثبت اسناد