مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:202019-12-11سياسي

اتخاذ تصمیماتی برای پرداخت معوقات کارگران هپکو/ واگذاری هپکو به تعویق افتاد


نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان این که «برای پرداخت معوقات حقوق کارگران هپکو تصمیماتی گرفته شده است»، گفت: پیشنهاد واگذاری شرکت هپکو به تعویق افتاده است.

- نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان این که برای پرداخت معوقات حقوق کارگران هپکو تصمیماتی گرفته شده است ، گفت: پیشنهاد واگذاری شرکت هپکو به تعویق افتاده است.

علی اکبر کریمی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت دو شرکت هپکو و آذرآب اظهار کرد: در مهرماه مجددا بحرانی در کارخانه های آذرآب و هپکو به وجود آمد که در پی آن تصمیماتی گرفته شد مبنی بر این که سهام هپکو به دولت برگردد این اقدام انجام شد و در هیات واگذاری بنگاه های دولتی موضوع مطرح و قرار شد درباره آذرآب نیز تصمیم گیری شود منتها این تصمیمات منتهی به راهکاری برای رونق تولید در این واحد نشده است.

وی توضیح داد: ما با پیگیری ها و جلساتی که با وزیر صنعت، معدن و تجارت در تهران و استان اراک درباره سه شرکت هپکو، واگن پارس و آذرآب داشتیم در نهایت مقرر شد که جلسه ای با حضور چند وزیر برگزار شود این جلسه یکشنبه گذشته با حضور معاون اول رییس جمهور تشکیل شد، اما متاسفانه دستاورد و نتیجه عملیاتی و مبتنی بر تصمیمات آنی و فوری جهت رونق تولید در واحدها را به دنبال نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخاذ تصمیماتی برای پرداخت معوقات کارگران هپکو/ واگذاری هپکو به تعویق افتاد

اتخاذ تصمیماتی برای پرداخت معوقات کارگران هپکو/ واگذاری هپکو به تعویق افتاد