مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 16:052019-12-10سياسي

تجمع و نشست انتخاباتی ممنوع است


برگزاری هر نوع تجمع و نشست انتخاباتی از سوی نامزد ها ممنوع است.

- مرکز کهگیلویه وبویراحمد، رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات این استان گفت: برگزاری هر نوع تجمع و نشست انتخاباتی از سوی نامزد ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

حجت الاسلام قدرت الله خرم افزود: در جلساتی بنا به دستورالعمل ریاست قوه قضاییه مراحل برگزاری انتخابات به صورت شفاف و مرحله به مرحله تبیین شد.

وی بیان کرد: دو مورد از فرایند حساس انتخابات شامل مشخص شدن هیات های نظارت و اجرایی و ثبت نام نامزد ها انجام شده و هیئت های نظارت استان، در شهرستان ها و بخش ها تعیین شده است.

خرم روز اضافه کرد: بیشتر افراد هیات های نظارت کسانی هستند که در دوره های قبل انتخابات نیز به عنوان اعضای هیئت نظارت حضور داشته اند.

وی افزود: یکی از دغدغه های ما آموزش مجموعه هیئت های اجرایی و مجموعه های برگزار کنندگان انتخابات است که در جلسات مشترک و تعاملی با ستاد انتخابات و استاندار استان این موارد یادآوری شده است.

خرم روز ادامه داد: معتمدان کسانی هستند که اذهان عمومی آن ها را بپذیرند و از حق مردم و نظام صیانت نموده و قانونمدار باشند.

وی افزود: قانون، انتخاب نامزد اصلح را بر عهده مردم گذاشته و دست اندرکاران و گردانندگان آن نیز هیات های اجرایی هستند و اگر آنان آگاه به قانون بوده و معتمد و مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع و نشست انتخاباتی ممنوع است

تجمع و نشست انتخاباتی ممنوع است