مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 14:102019-12-09سياسي

نساجی قائمشهر با سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان امام احیا شد


در نخستین روز سفر استانی محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام به مازندران، مراسم احیای کارخانه نساجی قائمشهر با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه و مسؤولان استانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام در این مراسم اظهار داشت: در 15 ماه گذشته توانستیم نزدیک به 20 هزار طرح را به نتیجه برسانیم.

وی افزود: ما آمادگی داریم حداکثر ظرف شش ماه آینده تمام فازهای این کارخانه که چیزی حدود 700 شغل ایجاد می کند را راه اندازی کنیم که این مسئله کنترل و نظارت آقای استاندار را میطلبد.

مخبر با تاکید بر اینکه همه چیزمان برای مردم است و دشمن بعد از مایوس شدن از تقابل در حوزه نظامی و امنیتی و سیاسی به بخش اقتصادی روی آورده است و تمام فشار آن را روی آن گذاشته است گفت: ما در این بخش ضعف داریم و علت آن هم این است که این بخش را به دست مردم نداده ایم و اگر آن را دست مردم می دادیم همانطور که جنگ و مردم جنگ و مسائل امنیتی را به این شکل اداره کردیم، اقتصاد را هم به همین شکل می توانستیم اداره کنیم.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام افزود:در استان مازندران در همین سفر تقریباً 5800 طرح را که 1400 طرح آن بازآفرین و احیا است را افتتاح میکنیم و در مجموع هزار و 120 میلیارد تومان در  استان مازندران در بخش های چون سیل و بخش های عمرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نساجی قائمشهر با سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان امام احیا شد

نساجی قائمشهر با سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان امام احیا شد