مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:582019-12-09سياسي

رییسی: رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در زمان وقوع باشد، نه بعد از انتخابات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه، - رییس قوه قضاییه با اعلام آمادگی دستگاه قضایی برای همکاری با مجریان و ناظران انتخابات، تاکید کرد: جرایم و تخلفات انتخاباتی باید در زمان وقوع آن مورد رسیدگی قرار گیرد، نه بعد از انتخابات.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه، یکی از افتخارات بزرگ نظام اسلامی را ابتنا و اتکا بر رای مردم دانست و تصریح کرد: اینکه امام راحل فرمودند: میزان رای ملت است ، یک سخن تشریفاتی و سیاسی نبود بلکه حقیقتا و در عمل به رای و نظر مردم اعتقاد داشتند.

مقام معظم رهبری نیز به اعتماد عمومی و باور به مردم به نظام، اعتقاد دارند و این متفاوت از بسیاری نگاه های سیاسی است که در دنیا به صورت مقطعی به مردم توجه می کنند و در میتینگ های سیاسی از مردم سخن می گویند، اما بعد از رقابت های سیاسی و انتخاباتی، مردم را فراموش می کنند.

رییس قوه قضاییه، انتخابات را از جلوه های مهم توجه به رای مردم دانست و ادامه داد: انتخابات در کشور ما از نظر ظاهری تفاوتی با انتخابات در سایر نقاط دنیا ندارد، اما از نظر ماهیت، تفاوتی اسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در زمان وقوع باشد، نه بعد از انتخابات

رییسی: رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در زمان وقوع باشد، نه بعد از انتخابات