مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:152019-12-09دانش

افتتاح 3 سرای نوآوری تهران در 22 بهمن ماه/ماموریت مطالعاتی به جای فرصت مطالعاتی


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه در روز 22 بهمن ماه سه سرای نوآوری در تهران در حوزه های مختلف افتتاح خواهند شد، گفت: سرای نوآوری در واحد علوم و تحقیقات نیز تاسیس شده و در اصفهان در حال افتتاح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی طهرانچی امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر آنکه جای جمعیت دانشجویی یک میلیون و 200 هزار نفری دانشگاه آزاد که 38 درصد جمعیت دانشجویی کل کشور را تشکیل می دهند، در انتخاب دانشجویان نمونه خالی بوده است، گفت: امیدوار هستیم با تدبیر مسئولان آموزش عالی این جمعیت پر تلاش سهمی در انتخاب دانشجویان نمونه و برگزیده داشته باشند.

وی با اشاره به تشکیل صندوق های پژوهش و فناوری به منظور حمایت از طرح های پژوهشی دانشجویان گفت: در سراهای نوآوری بستر برای همه دانشجویان فراهم است.

سرای نوآوری در واحد علوم و تحقیقات تاسیس شده، در اصفهان در حال افتتاح است و همچنین در 22 بهمن ماه نیز سه سرای نوآوری جدید در حوزه های مختلف در تهران افتتاح خواهد شد و نگاه جدید دانشگاه آزاد بسترسازی برای حضور جوانان و حرکت برای تغییر وضعیت اقتصادی است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مذاکراتی که با نیروهای مسلح به منظور مهارت آموزی سربازان صورت گرفته است، گفت: در حال ایجاد فضای جدید هستیم تا جوانان در حین خدمت سربازی از امکانات وسیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 سرای نوآوری تهران در 22 بهمن ماه/ماموریت مطالعاتی به جای فرصت مطالعاتی

افتتاح 3 سرای نوآوری تهران در 22 بهمن ماه/ماموریت مطالعاتی به جای فرصت مطالعاتی