مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 22:452019-12-07بين الملل

بازگشت عناصر داعش؛ کابوس این روز های دولت انگلیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، نتایج آخرین تجزیه و تحلیل داده های پژوهش وایت هال پس از کشته شدن ابوبکر البغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش، - گاردین در گزارشی به موضوع تروریست های داعش تبعه کشورهای اروپایی پرداخته و می‎گوید نتایج تجزیه و تحلیل‎ها از وجود 30 زندانی داعشی که تابعیت انگلیس دارند خبر می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، نتایج آخرین تجزیه و تحلیل داده های پژوهش وایت هال پس از کشته شدن ابوبکر البغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش، مشخص شد که 30 نفر تبعه انگلیسی در میان 2 هزار تروریست داعشی وجود دارند که در زندان های شمال شرق سوریه به سر می برند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگاردین، عناصر خارجی داعش خطرناک ترین گروه تروریستی در زندان های شمال شرق سوریه به حساب می آیند؛ در مجموع 20 هزار عناصر تروریستی داعش در زندان‎های شمال سوریه نگهداری می‎شوند به همین دلیل به سیاستمداران هشدار داده شده پس از کشته شدن سرکرده گروه تروریستی داعش و نابودی قلمرو آنها احساس رضایت مندی نکنند.

این نخستین آمار رسمی دولت انگلیس از تعداد عناصر داعشی خارجی است که در زندان‎ها به سر می برند.

دولت انگلیس بر این باور است که در زمان حمله ترکیه به شمال سوریه در ماه اکتبر، چندین عناصر تروریستی داعش از زندان ها فرار کرده‎ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت عناصر داعش؛ کابوس این روز های دولت انگلیس

بازگشت عناصر داعش؛ کابوس این روز های دولت انگلیس