مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 13:352019-12-07سياسي

مطهری: به دنبال ترویج اندیشه های شهید مطهری هستیم


فرزند شهید مطهری صدمین سالگرد تولد شهید مطهری را بهانه خوبی برای طرح افکار این شهید دانست و گفت: ما به دنبال ترویج اندیشه های شهید مطهری هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی مطهری در مراسم ستاد بزرگداشت استاد شهید مطهری گفت: صدمین سالگرد تولد شهید مطهری 13 بهمن مقارن با ایام دهه فجر است، به همین مناسبت باید حرکتی در کل کشور ایجاد کنیم، چرا که این مناسبت بهانه خوبی برای طرح افکار و اندیشه های ایشان است.

وی با اشاره به برگزاری همایش بین المللی بزرگداشت شهید مطهری در اردیبهشت سال آینده، افزود: هدف ما از این برنامه ها ترویج افکار شهید مطهری و آشنا شدن مردم با تفکر و راه ایشان است، متاسفانه جامعه ما از این جهت خیلی عقب است، من خودم در دانشکده الهیات گاهی کتابی از ایشان را به دانشجویان الهیات معرفی می کنم و متاسفانه حتی این دانشجویان هم شناخت کافی از ایشان ندارند.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: هدف ما این است که به همین مناسبت توجهات را به سمت ایشان جلب کنیم، همین برای ما کافیست.

ما می توانیم قطعاتی را از داستان طلبه شدن ایشان، شک ایشان به خدا و به یقین رسیدن بعد از شک و ارائه پیشنهاد نماز جمعه به امام (ره) را استخراج و از آن استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطهری: به دنبال ترویج اندیشه های شهید مطهری هستیم

مطهری: به دنبال ترویج اندیشه های شهید مطهری هستیم