مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 13:302019-12-07سياسي

احداث 4 ایستگاه تصفیه آب در منطقه برای حل مشکل شبکه فاضلاب


4 ایستگاه تصفیه آب توسط شهرداری و شرکت آب و فاضلاب احداث می شود تا مشکل فاضلاب منطقه 22 شهرداری تهران حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی نوذرپور شهردار منطقه در دیدار با دبیران شورایاری منطقه 22 با بیان اینکه وظیفه اصلی شورایاری ها ایجاد بستر مناسب برای مشارکت شهروندان در امور محلات است طی سخنانی گفت: شورایاری موفق است که بتواند شهروندان بیشتری را وارد صحنه کند و باعث مشارکت آنان در امور محلات شود.

شهردار منطقه22 با اشاره به وجود مجتمع های تجاری در منطقه و حضور شهروندان برای خرید در این مجتمع های تجاری از اضافه شدن چندین دستگاه تاکسی مدرن به منطقه22 برای جابجایی مسافرین خبر داد.

نوذرپور نظارت بر امور محلات را از دیگر وظایف شورایاری ها دانست و افزود: شورایاری ها باید با نظارت درست و دقیق مشکلات محلات را احصاء کرده و به مدیریت شهری انتقال دهند.

وی با بیان اینکه اگر مشکلات شهر به درستی احصاء شود باعث کم شدن هزینه ها در شهر می شود، ادامه داد: شما شورایاری ها با نظارت بر محلات می توانید الویت اجرای برنامه ها را در محلات برای مدیریت شهری معین کنید و ما منتظر نظرات و پیشنهاد هایتان هستیم.

شهردار منطقه22 ارتقاء آگاهی عمومی شهروندان را لازم دانست و خاطرنشان کرد: منطقه22 یک منطقه جوان است و بسیاری از ساکنینش مهاجر، به همین دلیل بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 4 ایستگاه تصفیه آب در منطقه برای حل مشکل شبکه فاضلاب

احداث 4 ایستگاه تصفیه آب در منطقه برای حل مشکل شبکه فاضلاب